26 października 2013 | Posted in Przemawianie, Wiedza

To moja historia z ostatniego okresu czasu..

Jestem uczestnikiem szkolenia i to dobrego szkolenia.

W trakcie Trener wyznacza zadanie do zrobienia,
uczestnicy wykonują sumiennie, wszystko OK.
Przychodzi czas na sprawdzenie zadanie.
Trener mówi do ochotnika –  uczestnika
pokaż co zrobiłeś źle

Po czymś takim uczestnik – ochotnik może już żałować, że się zgłosił.

Pozostali raczej niechętnie się zgłoszą i pokażą co zrobili.

 

Trener ten powinien się zastanowić nad swoim celem,
jako trenera w tym szkoleniu.

Oczywiście wszyscy wiedzą, że jest on ekspertem przez duże E,
ale czy czują w nim wsparcie i życzliwość?

Takie podejście czyni tylko szkodę, gdyż osoby spokojne i niepewne
nie odważą się pójść na inne szkolenie w obawie przed sytuacją
w której ktoś ich upokorzy przy innych uczestnikach, bo jak to nazwać.

 

Jest tzw. Feedback, inaczej tzw. kanapka.

1. Dobra informacja – co robisz dobrze itp.

2. Zła – Co powinieneś poprawić.

3. Dobra informacja
– np. korzyści jakie odniesiesz po wprowadzeniu zmiany.

 

Takie podejście zachęca do udziału i do zmian.

 

Jestem Trenerem Wystąpień Publicznych, prowadzę szkolenia managerskie w zakresie wystąpień publicznych "przemawiania" oraz szkolenia trenerskie.

Be the first to comment.

Leave a Reply

*



× dwa = 10


Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>