SZTUKA PREZENTACJI w nauce biznesie polityce

Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce

Sztuka prezentacji w nauce biznesie polityce
Przed nami wykład, konferencja, a może wywiad telewizyjny. Już pocą się nam ręce. Już czujemy suchość w gardle. Co robić? Czy wystąpienie publiczne musi się łączyć z wielkim stresem? Jak poradzić sobie z takim zadaniem? Jak się przygotować? Co powiedzieć? Jak się zachować? Przeczytanie tej książki powinno pomóc wszystkim, którzy się boją. Może nie każdy zostanie świetnym mówcą, ale z pewnością może uniknąć licznych błędów. Warto nie tylko skorzystać z tych rad. Niektóre elementy można i należy przećwiczyć samemu. Każdy ma szansę nauczyć się efektownej prezentacji. Autor zdobywał tę wiedzę na własnych błędach, ale także uczył się od najlepszych prezenterów i trenerów medialnych. Książka jest poradnikiem, ale także tekstem do czytania. Dla każdego.

Moje życie jest pasją. Pasją poznania i pasją pokazywania świata. W telewizji, w radiu, na wykładach i spotkaniach z młodzieżą. Dla ciekawego doświadczenia lub nowego urządzenia mogę jechać z kamerą na koniec świata. Od 35 lat prezentuję najciekawsze osiągnięcia naukowców i inżynierów. W radiu, telewizji i w prasie. Chcę pokazać, że nauka jest piękna. Barwna, atrakcyjna i porywająca. Polscy naukowcy, inżynierowie i przedsiębiorcy są znakomici i ambitni. Muszą się jednak dobrze prezentować. Staram się w tym pomóc.
– Wiktor Niedzicki

Sztuka prezentacji to książka, którą czyta się jednym tchem, a potem wielokrotnie wraca do wybranych tematów, znajdując w nich ciągle coś nowego, odkrywając dla siebie nowe wskazówki i prawdy. (…) Zastosowanie podanych w książce wskazówek z pewnością niejednemu przyniesie wiele satysfakcji osobistej, która przełoży się na satysfakcję zawodową i być może finansową.
– prof. Hanna Gulińska

Książkę należy przeczytać po raz pierwszy w całości, a potem traktować ją jako podręcznik. Nie ma żadnej wątpliwości, że skorzystanie z rad Autora znacznie zmniejszy prawdopodobieństwo kompromitacji każdego, kto bardzo chce lub musi występować publicznie.
– prof. Andrzej Orłowski

 

SZTUKA PREZENTACJI w nauce biznesie polityce

Wiktor Niedzicki
Wydawnictwo Poltext
Warszawa 2010

Spis treści

Wstęp
1. Jak sprzedać naukę?
2. Promocja i reklama
3. Po co się starać?
4. Marketing nauki
5. Sztuka komunikacji
6. Wykład i prezentacja
7. Tuzin rad dla występujących publicznie
8. Wystąpienia publiczne dla bardziej zaawansowanych
9. Technika w prezentacji
10. Korzystamy z komputera
11. Co mówić?
12. Jak się zachować?
13. Wizerunek
14. Jak nas widzą?
15. Udzielamy wywiadu
16. Radio
17. Telewizja
18. Przyjeżdża telewizja
19. Jak to napisać?
20. Krótko, krócej, jeszcze krócej (ćwiczenia dla czytelników)
21. Kim jest dziennikarz?
22. Jak obsłużyć dziennikarza?
23. Konferencje prasowe
24. Manipulacja
25. Rzecznik czy niedorzecznik?
26. Kryzys-to nas nie dotyczy
27. Przygotowanie przed kryzysem
28. W sieci
29. Moje boje z mediami
30. Nietypowe metody prezentacji nauki
31. Co dalej?

Przeczytałem książkę jednym tchem, niczym kryminał.
Lekki język autora, praktyczne doświadczenie mówcy,
książka warta przeczytania.
Andrzej Różański Trener wystąpień publicznych

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.