Konferencja PayPal w Poznaniu 19.09.2014

Dzisiaj odbyła się w City Park Hotel w Poznaniu konferencja organizowana przez PayPal,

Małgorzata Kusiak reprezentująca PayPal w na konferencji w Poznaiu

Małgorzata Kusiak reprezentująca PayPal w na konferencji w Poznaiu


firmę którą reprezentowała Małgorzata Kusiak oraz partnerów, pośród których były firmy:
Trol Intermedia –  Mirosław Sobieraj,
Selly – Mariusz Połowczuk
Płatności – Michał Pałuszczak.

Prezentacje zakończyły się pokazem i degustacją win.

Sama konferencja wypadła w moich oczach dobrze od strony organizacyjnej.

W progu witała z serdecznym uśmiechem na twarzy Małgorzata Kusiak, a po przejściu progu w tle było słychać takty melodii ośmielając gości do konwersacji między sobą.

 

Mnie interesują mówcy tej konferencji

Omówię postawy mówców nie podając personalnie nikogo z nazwiska.

1. Panowie jeśli mają krawaty, to wiszą one na pępku, czyli za wysoko.
2. Marynarki panowie miewają za małe, co nie pozwalało się spiąć, bo też nikt nie miał zapiętej marynarki.
3. Nikt z panów nie stanął na wprost swojej publiczności, raczej z boku, a nawet za bardzo z boku.
4. Głosu panowie nie nadwyrężali, aczkolwiek jeden mówca zrezygnował z mikrofonu i było go bardzo dobrze słychać.
5. Niekiedy mówcy (może jeden) podważali swoje kompetencje, sugerując, że nie chcą zanudzać itp.
6. Jeden mówca niestety mówił zbyt blisko mikrofonu i walił po naszych bębenkach przez głośniki.
7. Jeden mówca na początku swojej prezentacji mówił raczej do siebie, bo ciężko było go zrozumieć. Później się rozluźniło i było już lepiej.
8. Zdarzyło się jednemu mówcy podważać decyzje i wizje swego szefa, wątpliwa ta postawa…
Jeśli chodziło o wzbudzenie na sali śmiechu, to był, ale co zostało w głowach słuchaczy…
Wiemy, że nie powinno się …. w swoje gniazdo…
9. W jednej prezentacji było za dużo tekstu zna slajdach, źle to wyglądało.

Co bym poprawił?

Oczekiwałbym, by mówcy zadbali o siebie, dbając o swój wizerunek w 100%.
Oczekiwałbym, by mówcy ćwiczyli swoje wystąpienia i nie oddawali się samej improwizacji.
Oczekiwałbym więcej kontaktu wzrokowego ze słuchaczami.
Oczekiwałbym więcej żywych przykładów, historii (tylko jeden mówca miał „żywy przykład” z klientem)
Oczekiwałbym ze strony mówcy parafrazy po pytaniach od słuchaczy, tak by wszyscy wiedzieli jakie było pytanie.
Oczekiwałbym więcej entuzjazmu i uśmiechu jakim emanowała Małgorzata Kusiak 🙂

Panowie, więcej odwagi i śmiałości.

DSC06194

PayPal Partnership Day DSC06243  Konferencja PayPal TROL Mirosław Sobieraj

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.