Dzisiaj pokuszę się na zacytowanie fragmentu książki z 1997 roku
„Jak być przekonującym w mowie w piśmie w wystąpieniach publicznych”
Autor Nido R. Qubein, wydawnictwo AMBER.
POROZUMIENIE SIĘ NA RYNKU
„Według niektórych ocen sukces w biznesie zależy w 85% od skutecznego komunikowania się i umiejętności interpersonalnych. Ludzie muszą coś wiedzieć o tym, co produkujesz i jakie oferujesz usługi, zanim je kupią.
Jeśli twoje informacje reklamowe chyliłyby celu, stracisz dochody, ponieważ nie przyciągniesz klientów. Jeżeli twoi sprzedawcy nie potrafią porozumiewać się z klientami, nie uzyskasz spodziewanych dochodów.
Jeżeli przedstawiciele twojego działu obsługi klienta są kiepscy w komunikowaniu się, stracisz swoją firmę.
Gdy klienci jednego z przedsiębiorstw przenoszą się do konkurencji, w większości przypadków powodem jest nieumiejętne porozumiewanie się”.