Jak być przekonującym w mowie w piśmie w wystąpieniach publicznych

Dzisiaj pokuszę się na zacytowanie fragmentu książki z 1997 roku
Jak być przekonującym w mowie w piśmie w wystąpieniach publicznych

Autor Nido R. Qubein, wydawnictwo AMBER.

POROZUMIENIE SIĘ NA RYNKU

„Według niektórych ocen sukces w biznesie zależy w 85% od skutecznego komunikowania się i umiejętności interpersonalnych. Ludzie muszą coś wiedzieć o tym, co produkujesz i jakie oferujesz usługi, zanim je kupią.

Jeśli twoje informacje reklamowe chyliłyby celu, stracisz dochody, ponieważ nie przyciągniesz klientów. Jeżeli twoi sprzedawcy nie potrafią porozumiewać się z klientami, nie uzyskasz spodziewanych dochodów.

Jeżeli przedstawiciele twojego działu obsługi klienta są kiepscy w komunikowaniu się, stracisz swoją firmę.

Gdy klienci jednego z przedsiębiorstw przenoszą się do konkurencji, w większości przypadków powodem jest nieumiejętne porozumiewanie się”.